به وبلاگ تخصصی استخر خوش آمدید!

فواید استفاده از مجموعه‌های آبی همچون شنا و آب درمانی برای سلامتی و نشاط و شیوع بیماری‌های واگیردار، در چند سال اخیر سبب شده است تا تقاضا برای داشتن استخرهای خانگی و خصوصی نسبت به گذشته بیشتر گردد. با افزایش ساخت و راه اندازی استخرها، طبیعی است که مسائل و مشکلات مربوط به اجرا و نگهداری غیراصولی، بیش از پیش نمایان شده و طبیعتا برای حل این مشکلات، باید راهکاری اندیشید. با توجه به اینکه پایگاهی که به شکل تخصصی به موضوعات مربوط به استخر و مجموعه‌های آبی بپردازد، به وسعت کشور وجود ندارد اما متخصص و صاحب‌نظر در این حوزه (هر چند اندک) وجود دارد، هدف از شکل‌گیری وبلاگ تخصصی استخر این است که برای همه صاحب‌نظران این حوزه یک تریبون باشیم. تجارب ارزشمندی را که در حوزه طراحی و اجرا طی سال های فعالیت بدست آوردیم به همراه منابع معتبر و به روز دنیا گردآوری کرده و آنها را در اینجا به اشتراک می‌گذاریم. هر روز یاد می‌گیریم، نواقص را برطرف می‌کنیم و ارتقاء می‌یابیم تا نه به شکل شعاری که در عمل به یک مرجع تبدیل شویم.
ما در پولونی مطالب را به گونه‌ای عرضه می‌کنیم که تمامی ابعاد استخر از مسائل عمومی گرفته تا مطالب اختصاصی را پوشش دهیم و هرکس بسته به نیاز، مطلب موردنظر خود را به شکل کاربردی در اینجا بیابد. یعنی چه صاحبخانه‌ای باشید که می‌خواهید بدانید چگونه از استخر خانه خود نگهداری کنید، چه تکنیسین و مجری باشید که دلیل زنگ زدن و آسیب دیدن بخشی از تجهیزی را نمی‌دانید و چه طراح و ناظری باشید که در انتخاب یک تجهیز یا نحوه اجرای آن دچار شک شده‌اید، ما در اینجا مطالبی مفید متناسب با خواسته شما ارائه می‌کنیم و در صورتیکه مطلبی متناسب با موضوع موردنیاز خود نیافتید، این موضوع را با ما مطرح کنید. ما به شکل اختصاصی شما را راهنمایی کرده و درصورتیکه موضوع مورد بحث، پرسش چندین نفر از مخاطبین نیز باشد، آن را در قالب نوشته یا پادکست به اشتراک می‌گذاریم.
از زمان راه اندازی این بخش، استانداردی را برای ارائه مطالب در نظر گرفته‌ایم و سعی می‌کنیم آن را پیوسته ارتقاء دهیم و در این مسیر، به نظرات و پیشنهادات شما برای بهبود کیفیت مطالب نیاز داریم. با نگاهی گذرا به مطالب بخش وبلاگ می‌توانید به تفاوت ما با سایر وبلاگ‌ها و وبسایت‌ها پی ببرید.
در پایان، با افتخار از همه متخصصین و صاحب‌نظران در این حوزه دعوت می‌کنیم تا تجربیات خود را با ما و مخاطبین به اشتراک بگذارند. مطالب شما با نام خودتان و زمینه کسب و کارتان در وبلاگ تخصصی استخر منتشر می‌شود که این کار دو حسن اساسی دارد. اول اینکه مخاطبین از این تجربیات ارزشمند بهره مند می‌شوند و دوم اینکه اینجا نمایشگاهی خواهد بود برای نمایش تخصص شما و همینطور تبلیغ کسب و کار شما. آن هم به شکل کاملا رایگان و برای مخاطب تخصصی. بنابراین، بستر مناسبی برای مشارکت و همکاری فراهم شده است.

blog poster